DMT Environmental Technology
Case
Case
Viduro helpt DMT Environmental Technology bij het versterken van hun positionering door kernwaarden en communicatie te verduidelijken. DMT wil hun visie en doelen sterker uitdragen, zodat zowel interne als externe communicatie effectiever en consistenter wordt. Om dit te bereiken, brengt Viduro de kern van de bedrijfsstrategie in kaart via de Golden Circle-methode van Simon Sinek, die zich richt op de drie essentiële vragen: Waarom (Why), Hoe (How), en Wat (What).
Ophalen in de organisatie
Met behulp van creatieve werkvormen en interactieve sessies beantwoordt DMT deze vragen en onderzoekt Viduro tegelijkertijd concurrentie, USP's (unieke verkoopargumenten) en klantwaarde. Dit proces levert een duidelijke en strategische positionering op die DMT helpt te doorgronden wat hen onderscheidt in de markt.
Kernwaarden als basis
Daarnaast ondersteunt Viduro DMT bij het in kaart brengen van hun kernwaarden, die de basis vormen voor het herinrichten van interne processen en werkwijzen. Door deze waarden te verankeren, zorgt DMT ervoor dat de medewerkers dezelfde richting volgen, terwijl ze deze waarden ook consequent naar buiten uitdragen. Het resultaat is een consistente en krachtige boodschap die zowel intern als extern de visie van DMT ondersteunt.
DMT Environmental Technology is specialist in technologieën voor het opwaarderen van biogas en andere duurzame toepassingen. Met een sterke focus op innovatie in milieuvriendelijke technologieën, is DMT een toonaangevende speler in de sector. Door het herdefiniëren van hun positionering en kernwaarden, zorgt DMT ervoor dat hun duurzame missie duidelijker gecommuniceerd wordt naar zowel klanten als medewerkers.